PROSTONEO MAX – OPINIE

Z roku na rok coraz więcej mężczyzn zgłasza dolegliwości prostaty. Problem ten stał się już na tyle powszechny, iż stanowi jedną z głównych przyczyn zgonów mężczyzn w Europie oraz w krajach wysoko rozwiniętych. Dolegliwości gruczołu krokowego są domeną mężczyzn po pięćdziesiątce, choć mogą się pojawić nawet w trzeciej dekadzie życia.

Najczęściej występującą chorobą prostaty jest jej łagodny przerost, który nieleczony z czasem przybiera coraz ostrzejszą formę. Przerost gruczołu krokowego niesie za sobą szereg uciążliwych dolegliwości, spośród których wymienić należy problemy z oddawaniem moczu, zwiększoną częstotliwość oraz dłuższy czas oddawania moczy, ból oraz ucisk na przewód moczowy. Pacjenci z przerostem prostaty mają również często problemy z opróżnieniem pęcherza strumień moczu jest pulsacyjny i przerywany. Dysfunkcje prostaty niestety dość mocno obniżają jakość życia mężczyzn i powodują duży dyskomfort. Kluczowe w przypadku przerostu gruczołu krokowego jest wczesne rozpoznanie choroby i podjęcie terapii. Równie ważna obok terapii jest właściwa suplementacja pełniąca ważną funkcję wspomagającą leczenie poprzez dostarczenie substancji hamujących wydzielanie hormonu DHT który jest główną przyczyną zaburzeń prostaty. Spośród dostępnych w sprzedaży suplementów diety, są zarówno preparaty jednoskładnikowe jak i wieloskładnikowe. Bardzo popularnym i chętnie stosowanym w dolegliwościach prostaty jest Prostoneo MAX będący połączeniem wyciągu z owoców palmy sabałowej, ekstraktu Cucurbita Pepo z pestek dyni, wyciągu Urtica Dioica z korzenia pokrzywy, cynku oraz witaminy D3. Wszystkie spośród składowych preparatu posiadają szeroko pojęte działanie lecznicze w terapii przerostu prostaty. Spośród pozostałych preparatów wymienić należy Prostamol Uno, Prostatan, Prostolan oraz Prostonel.